Vixum biedt een alles-in-één oplossing voor een goed beheer van je klant, contact en leverancier gegevens. Telkens weer opzoek gaan naar de gegevens van je klanten en leveranciers is vanaf nu voorbij. In Vixum heb je alles bij de hand.
Je hoeft niet meer te zoeken naar dure CRM-systemen. De integratie van het contactbeheer met je agenda, de facturatie en je inkopen zorgt voor consistentie en voorkomt dubbel werk. In Vixum heb je ook de mogelijkheid voor het beheer van (potentiële) leveranciers. Een goede samenwerking met de leveranciers is namelijk ook een belangrijk element voor jouw succes als zzp’er. We zeggen daarom ook met trots: Vixum heeft een doeltreffend CRM-systeem voor de zzp’er en freelancer.
Probeer gratis
Nooit meer dubbel gegevens invoeren.
Gemakkelijk zelf btw-aangifte doen.
Koppel je eigen agenda, boekhouden was nooit makkelijker.
Je banktransacties direct verwerkt in je boekhouding.
Maak en verstuur offertes in jouw huisstijl.
Fotografeer en importeer vanaf je telefoon of computer.
CRM staat voor Customer Relationship Management en is een tool voor het management van je relatiebestand. Het betekent de manier waarop een onderneming de relatie en interacties met (potentiële) klanten beheert. In één systeem verzamel je de afspraken en relevante documenten. Een CRM-systeem zorgt voor inzicht in je klanten en door de processen de integreren worden er hogere resultaten gegenereerd.
Met een CRM-systeem kan je efficiënter werken en de relaties met je klanten en leveranciers verbeteren. Voorkom dubbele vastleggen en het kwijtraken van documenten door alles op één plek vast te leggen.
Relatiebeheer is het goed onderhouden van je relaties met (potentiële) klanten en contacten en deze tevreden te houden met als doel het bouwen van sterke relaties die bijdragen aan het succes van je onderneming.
Geef je jouw klanten over langere tijd te weinig aandacht dan bestaat het risico dat je ze kwijtraakt. Het is daarom belangrijk om warme contacten te onderhouden:
Bel je klant in plaats van het sturen van een mail.
Luister goed naar je klanten en kom terug op persoonlijke dingen waar je klant eerder over heeft verteld. Of stuur een persoonlijk geschreven kaartje bij een belangrijke of speciale aangelegenheid.
Neem contact op met je klant, nadat je de dienst en goederen hebt geleverd. Dit geeft vertrouwen, maar dit levert je ook gratis feedback op als je klant minder tevreden is.